sâmbătă, 4 februarie 2012

Asociatii libere

 Pe canapea:
   "Am visat ca inotam... inotam fara probleme... stiti, in realitate am nevoie de colac, ha, ha... apa era calda si verde, iar in larg se intrezarea un catarg... catargul unei corabii... corabie? ... or fi pirati... pirati... piraterie... da, da... nu mai poti cumpara un produs in ziua de azi fara sa te-ntrebi daca nu-i vreo piraterie... niste escroci toti... eh, nu chiar toti... ieri am fost in hipermarket si am cumparat peste oceanic... l-am gatit si mi-a iesit delicios, toata familia s-a lins pe degete... nu vi se pare ca m-am ingrasat putin?... de ce?... pai, ma strange verigheta pe deget... totusi mai am degete frumoase... nu le vedeti si dumnevoastra tot asa?... oare ma mai iubeste?... de cand l-am nascut pe Tarip parca ne-am instrainat putin... nu mai avem atata timp pentru a mai face si sex... sau o fi vorba de chef... stiti, am chef sa fumez... [...] ... a, dar sa revin la vis... m-am speriat de pirati si am inotat spre mal... de data asta mult mai greu... eram imbracata... simteam ca ma scufund, ca ma inec, ca ma sufoc... m-am scufundat... ciudat, in apa aveam mai mult aer, repiram mai usor, respiram apa... parca nu mai era apa, era un lichid dulce-sarat pe care-l mancam... da, dar il si respiram... nu mai era apa, nu mai eram in mare... eram parca intr-o punga moale care ma imbratisa... eram goala... eram foarte linistita... si mai simteam ceva pulsand ritmic... nu era inima mea... stiti, ieri am fost la cardiolog si mi-a recomandat sa mananc mai putine dulciuri si sa evit sarea... ha, ha, n-o sa mai pot visa ca ma inec... cum, gata?... au trecut deja cincizeci de minute?... bine, atunci ramane pe joi la aceeasi ora.

-Regresia ca mecanism de aparare-

                           Celia Read - "The Couch"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu