duminică, 5 februarie 2012

Maturizare

Copii eram si cerul cu ninsori acoperea pamantul
Ca noua sa ne dea prilej de joc.
Priveam naivi cum bate vantul
Trei copilandri la un loc.

Prieteni buni, alcatuiam o singura echipa,
Trei muschetari luptand constiincios printre nameti.
Sfidand nestiutori banala gripa,
Cu bulgari de omat pe adversari ii infruntam semeti.

Eram trei frati de arme faurite din zapada.
Ne osteneam sa amanam plecarea iernii de matasa
Pana-ntunericul venea pe strada,
Iar mame, trei la numar, ne luau pe sus in casa.

Astazi am devenit din muschetari buni soti
Si cautam in fiecare an vaccinul pentru gripa.
In siguranta mergem la program pe patru roti
Dar am uitat de-a noastra magica echipa.

Atunci cand ne-am croit un drum in asta lume,
Gasindu-ne iubirea vietii cu parfum de tei,
Am fi putut ca cifre-i sase sa-i faurim renume,
In schimb noi am uitat si cifra trei.

                     Ion Tolas - "Inceput de iarna"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu