luni, 4 martie 2013

Joker


E setea ce-i rămâne apei
după ce se bea pe sine însăși.
E frigul pe care-l simte soarele...
noaptea.
E singurătatea copacului
din pădurea deasă
și a omului aflat între oameni.
E veselia ce m-apucă
pe la înmormântări.
E plăcerea pe care-o simt
atunci când îl snopesc în bătaie
pe șef, după ce m-a anunțat
că mi-a majorat considerabil leafa.
E mâncărimea din degetele mele
ce dezmiardă sânii femeii
care doarme-n brațele tale.
E sensul glumelor ce provoacă sângele
să sară pe pereți, pictând mural
portrete de sfinți.
E dialogul surzilor
și discursul electrizant
al unui mut.
E bancul la care râd eu
și plângi tu.
E tristețea ce se amuză.
E dublul sens și contrasensul.
E al cincilea valet din pachetul
cărților de joc abia desfăcut.
E umbra pe pământ
a plictiselii divine.
E-o farsă.
E Joker.
 

                         Joker Card by *anry

7 comentarii:

  1. hei,prietene,
    te-am uitat si,totusi,nu te-am uitat/

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca as sti si cine e prietenul care m-a uitat si, totusi, nu m-a uitat/ As fi tare incantat!

    RăspundețiȘtergere
  3. e cutitul care te taie si acul ce te coase, e tunul care te uraste si dusca de rachiu ce te trezeste dimineata

    RăspundețiȘtergere
  4. un dram de cenzura atarna greu, dar pare ca a tins spre minus ieri si Jokerul m-a tras in capcana.

    RăspundețiȘtergere