marți, 24 aprilie 2012

Animal hăituit

Alerg fără odihnă
încă de când mi-au dat startul
drept cadou.
A fost răsplata
oferită de ursitoarele mele
pentru rezultatul excepțional
obținut la testul Apgar.
Nouă luni
mi-am ros coatele
pe băncile unei biblioteci gravide,
pentru a-mi obține licența
de expulzie dintr-o universitate
unde fusesem înscris
datorită unei întâmplări nefericite.
Ruperea unui prezervativ.
Păcat e că nu-mi amintesc
gustul cărților înghițite
pe vremea când respiram
ca peștii.
După ce am absolvit
summa cum laude
studiile intrauterine
m-au scos în lume
și de atunci tot gonesc,
întrebându-mă de ce.
Azi am aflat.
Fug de destin.
Pentru că încă mai pot.
E singurul privilegiu
al alergătorului de nevoie.
Cât timp alerg
pot să mă dopez
cu liber arbitru.
Când simt că obosesc
accelerez ritmul.
           Carl Anton Joseph Rottmann - "Marathon"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu