vineri, 16 martie 2012

Imaginatie

Imi place sa ma joc cu-a mea privire
Pe cerul noptilor senine,
Sa-ntrezaresc doar formele virgine
Ce nu provin din amintire,
Fiind create personal
In creierul occipital.

Si tu te poti uita naiv la stele
Ce-s rasfirate-n bolta arbitrar,
Esti liber sa le-asezi particular
Creand simboluri diferite de-ale mele.
Inchipuirea noastra-i oferita dedicat,
Ferindu-ne astfel de-un plagiat.

Sa stii ca totusi eu furat-am un reper,
Afland ca-i folosit de-o vesnicie.
Punct cardinal l-am luat sa-mi fie mie,
L-am memorat si are doar un rost pe cer,
Sa nu ma pierd in lumea mea imaginara,
Privesc lucid doar steaua tuturor polara.



3 comentarii:

  1. Ceea ce nu se intampla cu adevarat, dar totusi se intampla, se intampla in imaginatia noastra . Mintea noastra traieste cu siguranta mai fabulos decat traim noi in lumea noastra reala. Aici, program de lucru de opt ore, durere de genunchi sau de masele, persoane pe care nu le uram, dar care ne consuma timpul , cel mai pretios lucru pe care il avem . Dincolo, libertate totala, zborul , promisiuni indeplinite. Le poti avea . Sunt reale in lumea imaginatiei . Trebuie doar sa visam frumos . Fara frica ! Singurul dezavantaj este doar trezirea . Luciditatea isi pune hamurile pe armasarul salbatec al mintii noastre : imaginatia.

    Cordumi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru ca imi acorzi timp, citindu-ma! Iti sunt recunoscator si pentru remarcele pline de bun simt, care-ti tradeaza eruditia!

      Ștergere
  2. Multumesc ! Reciproca e valabila . Multumesc ca imi acorzi timp, scriind si pentru mine . Scrieri, cand tulburatoare, cand pline de umor, cand sensibile, cand taioase, care developeaza un suflet viu, o minte sclipitoare si o "efervescenta" a ideilor, caracteristica oamenilor "cautatori" . Intr-un cuvant, denota viata ! Radiografia de suflet nu este pentru diagnostic,nu este doar un gest de amicitie intre prieteni, ci se naste dintr-o dragoste pentru oameni si pentru cunoasterea, vazuta ca intelegere .

    Cordumi

    RăspundețiȘtergere