miercuri, 22 februarie 2012

Rugaciune

Ma tot rugam la bunul Dumnezeu
Pacatele sa mi le ierte,
Pentru ca mult imi era teama
Ca la final sa nu ma certe.

Ca vietuind intr-o greseala
Care perpetuu se repeta,
Mi-e frica de decizia finala.
Om sunt... ce de pe-acum regreta.

Nu stiu ce fel de Zeu e Dumnezeul meu
Caci mi-a raspuns in gluma.
Venind furis in somnul cel adanc
Mi-a spus ca viata nu-i decat o spuma.

A repetat de multe ori, razand,
Ca nu e ranchiunos defel,
Iar eu ar trebui in primul rand
Sa-mi iert pacatele... nu El.

Albrecht Durer - "Praying Hands"

2 comentarii:

  1. Foarte adevarat, PROBLEMA este sa invatam sa ne iertam noi insine. Unii dintre noi nu reusim sa invatam asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Dar mie prea putin imi este ca sunt judecat de voi sau de vreo omeneasca judecata de toata ziua ; fiindca nici eu nu ma judec pe mine insumi.[...]
    Cel care ma judeca pe mine este Domnul . De aceea , nu judecati ceva inainte de vreme ... "
    Sfantul Apostol Pavel, I Corinteni .

    RăspundețiȘtergere