vineri, 27 ianuarie 2012

Orgolii senzoriale

Sunt ochiul stang al unei tinere femei.
Iar eu sunt sanul drept al sus numitei doamne.

S-a scris ca noi doi semanam... si nu-nteleg de ce.
Eu nu citesc, ci doar tactil o informez pe doamna, dar nu palpez nici eu asemanari cu tine.

Totusi... s-analizam.
Bine... s-analizam.

Eu am un iris caprui.
Brun e si cercul meu.

Pupila mea este mobila.
Si sfarcul meu e erectil.

Pupila mea se tot dilata, iubitul cand il vad.
Si sfarcul meu se tot inalta cand, langa mine, el rasufla greu.

Cand se iubesc, ea ma acopera c-o pleoapa.
Pe mine el m-ascunde in caus de palma.

El ii saruta pleoapa.
Ce bine ca n-am pleoape, sa pot simti neprotejat buze arzand.

Vai... am uitat sa-ti amintesc ca am un frate drept!
Si eu de fratele meu stang uitam.

Ii tot repeta doamnei cat de frumosi noi suntem.
Pe noi ne musca gales, si tot repetitiv.

Cand mai ridica pleoapa vad chip cu patima in ochi.
Iar eu simt tandra apasare, neintrerupt.

Si la sfarsit orgasmic, cu lacrimi ea ma uda.
Pe mine el, dar cu sudoare.

Nu vad cu tine asemanare.
Nici eu nu simt.

Cine se uita la mine... femeii ii jura.
Cine m-atinge... pe doamna o fura.

               Mark Gee - "Raphaella"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu